Co, proč, jak, kam?

Už poměrně pozdě - v 2. ročníku (posledním) navazujícího magisterského studia na VŠE - jsem se rozhodla, že mi chybí zkušenost ze zahraničního studijního pobytu a že je škoda nevyužít lákavé nabídky VŠE v Praze. Cíl byl jasný - co nejdál a do anglicky mluvící země. A ejhle, vyšla hned ta první, vysněná, The University of Otago na NOVÉM ZÉLANDU!
První, co jsem jěště v euforii začla řešit, byla letenka. A na bezva stránce s levnýma tipama na letenky (jak to ten člověk dělá?) www.akcniletenky.com jsem našla akci od Qantas Airlines, která bez nějakého navyšování ceny nabízela po cestě tam i zpět jeden stopover (přerušení letu na nějakou dobu) v JV Asii. Takže škoda toho nevyužít. Z nabídky Singapoor, Shanghai, Bangkok jsem si vybrala dvakrát Bangkok.

Takže první hrubý plán:
18. června - 5. července 2010 = cestování po Thajsku
6. července - 13. listopadu 2010 = studium na Novém Zélandě na The University of Otago
13. listopadu 2010 - 25. ledna 2011 = cestování, pracovnání na Novém Zélandě
25. ledna - 12. února 2011 = nejspíše cestování po Kambodže (nebo Laos, Barma?)
ale kdo ví, jak to všechno dopadne...

Komentáře